Sunday, February 18, 2007

Tip skijaša: 1

Najbliže mesto za skijanje je Windham. Sablasno mesto na ruti 23 ;) sa desetak kuca, crkvom i školom. Kao u filmovima - slučajevi ubistava se nikad ne rešavaju jer svi, zajedno sa šerifom, su povezani i umešani..
Planina nije bas impresivna, najviše kvari utisak listopadno drveće, ali je skijanje odlično. Kad se iznamljuje oprema treba da se popuni neki formular elektronski gde te prvo pitaju koji si tip skijaša 1, 2 ili 3. Pored svakog broja je ilustracija: broj jedan - čikica sa nogama u 'x' a štapovi svaki na svoju stranu, broj dva čikica u pravilnom čučećem položaju i paralelnim skijama, i broj tri čikica na snoubordu leti kroz vazduh okrenut naglavačke.
Zaokružio sam broj dva, ali svejedno letenje kroz vazduh nisam izbegao.

Skijanje i vožnja bicikla se nikad ne zaboravljaju


8 comments:

Anonymous said...

Lepo izgleda, jedino mi se cini da bas ne peglaju staze, ili je bilo vec kasno... Ja se vratio s Kopa u nedelju, tamo su sad najveci hit lokalci sa lopatama u rukama sto se muvaju oko Konaka i satro ciste parking mesta, pa kad se parkiras onda ti pridje "vlasnik" i trazi da mu platis :)... "ajde, bar za kafu..."

Pozdrav,
Zeka

Dragan Simovic said...

Lopate su da mogu da ti zatrpaju kola kad ne platis :)

Anonymous said...

E samo htjedoh da ti se javim, nije me bilo odavno :(
Vidim, bio si i do kuce malo! Kakav je osjecaj? :)
Ja cu brzo do BGa, da vidim kumicu i da mi isprica anegdote iz Praga! :) Da vidim sta me ceka tamo kad odem! ha ha
A onda cemo kod tebe! hehe
Aj caos!!!

Andrijana

Anonymous said...

Simo, setio sam se onog tvog posta o americkom obicaju ostavljanja mudrih izreka na kraju mejlova...

"Ne zelim da budem clan kluba gde primaju takve kao sto sam ja." (Gručo Marks)

Zeka

Dragan Simovic said...

Pozdrav Andrijana, nema veze - ni ja dugo nisam dolazio na svoj blog :)

Dragan Simovic said...

Haha, Zeko bas sam pre neku nedelju citao celu kolekciju izreka od Gruca Marksa:
I never forget a face, but in your case I'll be glad to make an exception.

Anonymous said...

I'm out of cheescake. Need backup.

Anonymous said...

People should read this.