Friday, June 15, 2007

Novi post !

Svemu dođe kraj pa tako i bežični internet što sam krao mesecima, jednog dana samo nema ga - ne da komšija više, uveo je lozinku i password.
Šta sad da radim, moram da zovem majstora iz kablovske da me priključi legalno. Samo da sačekam koji dan da ne bude posle komšija zavrnuo slavinu a odma sutra kabladžija dolazi u apartman broj 2 da instalira internet, nisam hteo da otkrivam svoju poziciju tako lako.
Dolazak cable-guya se lako zakazuje, ali je problem što se vreme samo okvirno odredi (na primer bilo kad izmedju 2 i 6), tako da smo se promašili dva puta, a reko sam mu da me zove kad bude na 5 minuta od stana da izadjem sa posla - nije me nikad zvao. Valjda mu kablovska plaća po broju dolazaka pa hoće više da zaradi boga pitaj..
I tako treći put on mene pozove i ja odem sa posla kući da ga čekam. Za pet minuta dolazi, otvaram vrata, neki Kolumbijac sa rejban naočarima, graške znoja na čelu i klešta i šrafcigeri u futrolama oko pojasa - kao kauboj. Ja šta ću, pustim ga unutra on se popne na krov spusti kabl odozgo pa kroz rupu kod prozora pravo u moj kompjuter, sve je završio za pet minuta, ja sam samo potpisao i ispratio ga napolje.
Odmah sam seo za kompjuter da probam kako radi, surfuje odlično neznamnijakoliko megabita u sekundi. Ali uživanje je trajalo vrlo kratko. Samo dva minuta kasnije posmatrao sam nemo kako se moj kabl stropoštava sa krova zgrade, vrlo stručno presečen kuhinjskim nožem od strane kućepazitelja. Čovek je samo pokucao na vrata i posle par psovki u kojima je pominjao "nenormalnog kabladžiju", otrčao na krov i hladnokrvno otkinuo moju višemegabitnu vezu sa svetom, jer instalacija nije baš elegantno izvedena (kabl je išao po dijagonali s kraja na kraj zgrade ljudima preko prozora i požarnih stepenica - ovo zadnje je navodno i protiv zakona).
I tako, šta je bilo na kraju, aljkavog majstora sam uspeo da dobijem na telefon i ubedio da se vrati, što je on nerado prihvatio uz psovke na račun kućepazitelja ("šta protiv zakona - ma laže budala"). Međutim, kabl je provuko sada kulturno po vertikali i eno ga
dan danas stoji tamo.

4 comments:

zagyrow said...

NIsta bolje o NY nisam procitao.Ipak,ovo mi lici samo na pocetak.Nadam se da ces nastaviti da pises redovno.

Dusan Buncic

Miroljub Radovanovic said...

Hehe, prijatelju, aktivirao si ponovo blog. Lepo, lepo. Moracemo napraviti i zajednicku reportazu kad iz Vladimiraca dodjem u Beograd.

Dragan Simovic said...

svrati svrati, mada mozemo se nadjemo i u Sapcu nekad

Anonymous said...

Simo!!!

Nadam se da je ovo najava redovnog pisanja u buducnosti, vec sam hteo da te izbrisem iz Favourites-a :)

Pozdrav,
Zeka